2016/02/29

COFFEE addicted

 Uzależnienie i bezgraniczna miłość od kawy = tak to o mnie. Kiedyś mogłam wypić kilka dziennie, ale teraz staram się nie przesadzać. Najgorzej było we Włoszech. Tam nie mogłam się opanować. Dzień bez prawdziwego espresso był dniem straconym. Nie mogłam się zdecydować którą wersję wstawić więc przedstawiam Wam te dwie: w połączeniu z bluzą i z płaszczem. Oba okrycia wierzchnie już jakiś czas temu kupiłam w lumpeksie. 

 This means how much I love coffee. Sometimes I could drink few cups per day. The hardest time was in Italy. When you are there, you can't stop drinking - the best espresso in the world. The day without coffee is a wasted day. I couldn't decide which look choose to post here. So I'll show you both: one with baseball jacket and second with coat. These outwears I bought in secondhand shop. 

 (wearing: Stradivarius tunic, Casio watches, sh jacket, sh coat, Nike AF1)

 +LOOKBOOK
 

Follow on Bloglovin
Instagram

No comments:

Post a Comment