2015/03/29

Spring "wishlist"

 Ostatnie dni były piękne...Były, bo dziś za oknem szaro i deszczowo. Mam nadzieję, że na święta pogoda się zmieni. Na dodatek w moim bloku robią remont i od 7 rano puszczają sobie głośno muzykę i wiercą. Nie wiem jak ja to przetrwam...
 W Lidlu jest kolejna akcja ze zbieraniem naklejek, tym razem na książkę z przepisami na różne słodkości autorstwa Pawła Małeckiego. Udało się !
I powiem Wam, że warto było. Książka jest bardzo estetyczna i ładnie wydana, a fotografie - mmm nic tylko piec i jeść.
 Pomyślmy o wiosennym "must have" tego sezonu. Moim zdaniem - wszystko. Ostatnio kupiłam w ZARZE sandałki na obcasie, które są bardzo wygodne i idealnie nadają się na wiosnę/lato. Również chciałam kupić 'mom jeans' - takie boyfriendy z wysokim stanem, ale nie znalazłam tych idealnych. Widziałam jedne w pull&bear, ale nie mieli mojego rozmiaru. Kolejną rzeczą na mojej liście życzeń jest torba i adidasy. Wygodne, lekkie - do biegania na castingi i zwiedzania. Mam nadzieję, że przed kolejnym wyjazdem znajdę chociaż część z nich.
Tylko tydzień do Wielkanocy. Udanej Niedzieli Palmowej!!!

 The last few days were amazing...at least just because to compartment to actual weather which is dreary and rainy. I hope for Easter it will change. In addition in my block of flats neighbors doing renovation and from 7am workers are listening to loud music and they're drilling. I don't know how I'm gonna survive this... 
 In Lidl is another contest to collect stickers for cookbook with sweet recipes by Paweł Małecki. I took part in this ! And let me tell you it was totally worth it. Book is very aesthetic and well issued and the photographs - mmm just to start baking.
 Let's think about spring "must have" this season. In my opinion - everything. Lately I bought heeled sandals from ZARA which are very comfortable and they're perfect for spring/summer. Also I want to buy some 'mom jeans' - high waisted boyfriend pants - but I couldn't find this perfect one yet. I saw some in pull&bear but they didn't have my size. Next thing on my wishlist is bag and sneakers. They should be comfortable and light - for running to castings and sightseeing. I hope that before the next trip I will find at least a part of them. 
Only 1 week till Easter. Happy Palm Sunday!!!


skoro już mowa o jedzeniu - moje drugie śniadanie - koktajl i na obiad - wiosenna sałatka z kurczakiem w pesto
speaking of food - my second breakfast - cocktail and for lunch - spring salad with chicken in pesto

 -my babies-

Follow on Bloglovin
Instagram

1 comment:

  1. Hi there, You have performed a fantastic job. I'll certainly digg it and
    individually recommend to my friends. I am sure they will be benefited
    from this site.

    ReplyDelete