2014/12/24

Merry Xmas!

 Już jutro ten jedyny dzień (właściwie to wieczór) w roku. Wigilia. Mam nadzieję, że w dobie wszechogarniającego nas internetu, na TEN moment, odetniemy się od niego i spędzimy czas z najbliższymi. A ja jeszcze, tak na szybko pomiędzy świątecznymi przygotowaniami, uwieczniłam mój (upolowany już w zeszłym roku, ale po świętach) Christmas sweater! Jak dla mnie, jest uroczy :) Dodatkowo przedstawiam Wam moje ostatnie DIY - opaskę z ostrokrzewem (holly-hairband) - hope you like it!
 Chciałabym życzyć Wam na te Święta Bożego Narodzenia dużo spokoju, zdrowia, aby Wasze (mój również) żołądki przetrawiły te wigilijne przysmaki (hahaha), abyście cieszyli się każdą chwilą w życiu i w ogóle wszystkiego, wszystkiego dobrego!
xoxo
Marie

Właśnie skończyłam ubierać choinkę!

throw back...
 for all my models friends!

(wearing: sh christmas sweater, H&M leggings, Primark socks, vintage hairband)

+LOOKBOOK


MERRY CHRISTMAS! メリークリスマス! FROHE WEIHNACHTEN! 
JOYEUX NOËL! BUON NATALE! WESOŁYCH ŚWIĄT!


Follow on Bloglovin 
  Instagram

No comments:

Post a Comment