2014/09/03

Last few days..

Zostało mi już tylko kilka dni w Tokyo. 60 dni minęło jak z bicza strzelił. Poznałam wspaniałych ludzi, których mam nadzieję, nie zobaczyłam pierwszy i ostatni raz w życiu :) Będę strasznie tęsknić za wszystkim, ale mam nadzieję, że wrócę tu znów! Za rok, a może i wcześniej..

Mix zdjęć z ostatnich (tygo)dni :

najlepsze - genki sushi
 onesie party! - polish mafia

 let's sing - karaoke in Tokyo


 matcha ice-cream

NEW FLAVOR - Caramel&Custard *.*

I LOVE YOU JAPAN!

Follow on Bloglovin
Instagram
                                     

2 comments:

  1. Gdzie to jest na 6 zdjęciu? Bo wygląda pięknie, ale nie chce mi się wierzyć, żebyś tak mieszkała :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety :ccc to było studio nad oceanem gdzie mieliśmy sesje. Cudownie prawda??

      Delete