2014/05/09

"I'm gonna live like tomorrow doesn't exist"

..Zakończyłam maraton matur pisemnych (!) Teraz pozostały mi ustne i muzyczna. Ogólnie nie było łatwo. Odpowiedzi nie sprawdzałam, będę się denerwować w czerwcu..
Długo szukałam (i chyba jeszcze będę szukać tych idealnych) spodni a'la boyfriend pants i znalazłam w lumpie właśnie taką parę! Luźne nogawki + buty na obcasie, do tego krótka koszulka i torebeczka (prezent od dziewczyn z Tokyo ;*) :) Prosto, zwięźle i na temat oraz znów bardzo "kolorowo" hah. Szminkę (ba! nawet dwie!) kupiłam w Rossmannie marki Astor bo były na przecenie - 49%! Od jakiegoś czasu mają promocje na wybrane produkty (jeśli się nie mylę to co tydzień na coś innego, np. teraz szminki, konturówki do ust, lakiery do paznokci). Skusiłam się na dwa odcienie i jeszcze dodatkowo biały lakier do paznokci Rimmel. Mam nadzieję, że outfit się spodoba. 
Jeszcze wakacji nie mam, więc do pracy.
Udanego weekendu!!!



...






+LOOKBOOK
(wearing: sh jeans, Stradivarius top, Stradivarius heels, Forever21 bag, H&M, katherine.pl, vintage jewellery, H&M earrings, ASTOR lipstick 502 'tender cherry')

jestem zauroczona tym teledyskiem *.*

2 comments: