2012/06/02

My 17 B-day

28 maja były moje urodziny :) Niespodzianka dziewczyn była świetna! Laurka i torba słodyczy <3 Dziękuję wszystkim za życzenia te złożone w "realu" jak i te na facebook'u. Nie robiłam jakiejś imprezy, bo musiałam jechać do Poznania na zajęcia. Zmęczona wraz z moimi rodzicami i siostrą pojechaliśmy na "Maltę". Powrót o 12 w nocy nie jest dobrym pomysłem jeśli trzeba jeszcze zrobić lekcje i wstać rano -.-
Dziękuję wszystkim!!!
(zdjęcia outfitu w następnym poście z powodu złej jakości)

ang:
I had my Bday on 28 of May. Thank you girls for great card and sweets <3 Thank you all for greetings on facebook and at school. On that day I was in Poznań because I had ballet classes. Later we (me, my mother, father and sister) went to the shopping centre "Malta".
Thank you all once again !


 Już niedługo (mam nadzieję) zamieszczę look'a na lookbook'a :)

No comments:

Post a Comment