2012/05/26

V Noc w Muzeum

W piątek w moim mieście odbyła się V Noc w Muzeum - Międzywojnie :) Było wspaniale! Spektakl przygotowany świetnie, stroje idealne, atmosfera - super! Miałam przyjemność czynnie brać udział kolejny raz w takiej nocy i jak zawsze wszystko było idealnie przygotowane. W tym roku przenieśliśmy się w lata 20. i 30.. Spektakl "Rozwój" , degustacja smaków epoki, koncert zespołu "Sinusoidalni", wydanie "Jednodniówki", piosenki oraz wystawy poświęcone Stefanowi Korbońskiemu i Franciszkowi Adamowi Rytterowi. Moja rola była taka, że śpiewałam piosenki "Miłość Ci wszystko wybaczy" i "Powróćmy jak za dawnych lat". Mam nadzieje, że wszystkim się podobało.
Dziękuję Wam wszystkim za ten wspaniały dzień, szczególnie występującym! :*
Zamieszczam tutaj kilka zdjęć z piątkowego wieczoru:

ang:
On Friday in my town was V Night at Museum. It was amazing! Performance was prepared the best, ideal costumes, atmosphere - great! I took part in it. I sang song "Miłość Ci wszystko wybaczy",  "Powróćmy jak za dawnych lat" and with Daria "Lata 20, lata 30". There was a performance "Rozwój", meals characteristic to that times and concert of a group "Sinusoidalni".
Thank you all for that day! You are amazing people!
I put here some photos:





















(takie tam z nogami)
(this with legs^^)

(na zdj: Kuba, Witek, Łukasz, Darek, Hubert, Arek i ja)
ph by dominika czerniak - czerniakzły

Troszkę ich dużo, ale myślę że przebrnęliście przez nie :)

1 comment: